dilluns, 11 de maig del 2020

RECOMANACIONS P3. Setmana 11 de maig

Hola CARGOLS!!! Com esteu?  Esperem que esteu gaudint d'aquesta PRIMAVERA i dels seus colors.  Aquí us deixem un seguit de noves propostes enfocades en aquesta estació tan bonica!  Continuem doncs amb el treball dels COLORS i amb altres elements presents en aquesta estació.

PINTA ELS DIBUIXOS IGUAL QUE EL MODEL I ESCRIU EL NÚMERO DE SOLS, OCELLS I FLORS QUE HI VEUS:
(Sobretot no us oblideu d'escriure el vostre nom al full de l'activitat).

Us proposem un joc: com ja sabeu a l'escola vam començar a parlar de les ESFERES, ho recordeu?  Fins i tot vam introduir els CILINDRES.  Així que us reto a que busqueu per casa tots els elements que trobeu amb forma d'esfera i els ajunteu en una capsa!  I els que us atreviu, busqueu també objectes amb forma de cilindre i així tindreu dues caixes amb material completament diferent!  Apa vinga, a jugar, CARGOLS, Som-hi!


I aquí us deixem un conte molt bonic de la PRIMAVERA.  Espero que gaudiu molt mirant-lo:



Heu sortit a passejar aquests dies?  Esperem que esteu gaudint del solet, de l'entorn i dels paisatges acolorits i florejats que ens ha portat la primavera.  Us heu trobat alguna papallona, cargol i/o marieta pel camí?
Us proposem escoltar, cantar i ballar la CANÇÓ DE LA MARIETA!:


Com són les marietes?  I de quin color?
Observeu la fotografia de la marieta i converseu sobre com són aquests insectes, la seva forma, mida, colors, com es desplacen... Que els infants intentin descriure i explicar què veuen a la imatge i ho complementeu amb la vostra ajuda.
Posteriorment, l'adult pot llegir el vocabulari de les parts del cos de la marieta, els infants han de repetir els noms i assenyalar sobre la marieta la part del cos esmentada, tot establint una relació.

A continuació us proposem cantar i ballar la cançó de LES FLORETES:


Pareu molta atenció al RITME que segueix la cançó i balleu RÀPID o LENT seguint la melodia.  Podeu jugar i representar que colliu floretes, repetint els COLORS de les flors que menciona la cançó: groc, blau, vermell, taronja i lila.


També us proposem fer FLORS DE PRIMAVERA amb el cul d'una ampolla.

  • Ompliu diferents plats o recipients plans (que sigui fàcil per als infants recolzar l'ampolla) amb pintura de diferents colors (podeu fer servir els colors mencionats a la cançó o d'altres).
  • Els infants han d'impregnar el cul de l'ampolla amb una mica de pintura i fer l'estampació en un full, obtenint floretes primaverals de diferents colors. (Si el cul de l'ampolla és més arrodonit qedarà una forma més maca, feu servir ampolles petites que puguin subjectar amb facilitat).


PSICOMOTRICITAT: ELS COLORS

En aquest vídeo apareixen diferents animals que hem d'escoltar i parar molta atenció a les ordres que ens donen.  Haureu de seguir les seves indicacions, buscar i assenyalar amb el dit objectes de casa dels colors corresponents.  Esteu preparats per ajudar-los? Endavant!



--------------------------------------------------
--------------------------------------------------
I aquí us deixem un recull de les activitats de Sant Jordi: felicitats, cargols, heu treballat molt i molt bé!



Finalment, una sorpresa molt especial: el nostre company JAN vol compartir la llegenda de Sant Jordi amb tots nosaltres, ho ha fet amb molta il·lusió!  Gràcies, Jan!

1 comentari:

  1. Una super abraçada per a tots els cargols, de Jan i els seus papis !! ja queda poc per tornar a veure'ns :-):-)

    ResponElimina